Powered by Jasper Roberts - Blog

Nelydia Senrose Belum berpunya




Nelydia Senrose pelakon muda yang kini sibuk dengan jadual kuliah dan juga jadual lakonannya. Difahamkan Nelydia Senrose masih belum memiliki kekasih atas sebab komitmen lakonan membataskan dirinya untuk mengenali teman istimewa.

“Saya belum ada kekasih kerana setiap hari saya akan sibuk dengan pengajian dan hanya berjumpa dengan rakan-rakan kuliah sahaja.

“Ketika cuti semester pula waktu saya terisi dengan jadual penggambaran. Saya hanya bergaul dengan para pelakon dan krew di lokasi dari siang sampai ke malam jadi masa bila hendak berkenalan dengan orang-orang lain?

“Lagi pun, saya masih terlalu muda untuk memikirkan mengenai teman istimewa,” katanya yang sedang menuntut di peringkat ijazah dalam jurusan Psikologi di Segi College.

Ranking: 5

Comments:3

01 May, 2013 23:22

comel gak nie

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net