Powered by Jasper Roberts - Blog

Vince Merasai diri sudah Matang



Kematangan diri Vince baru sahaja dapat dirasai dirinya selepas lapan tahun menjalani karier seni muzik tanah air sejurus selepas menjuarai pertandingan realiti popular Akademi Fantasia musim pertama.

Vince berkata, kematangannya itu dapat dilihat daripada segi karakternya sendiri, penyampaian persembahan nyanyian dan perkembangan ilmu muzik yang diperoleh.

"Saya percaya setiap orang mempunyai jangka masa tertentu untuk menjadi matang. Begitu juga dengan saya, mungkin agak lewat sedikit, tetapi sepanjang lapan tahun bergelar insan seni, saya berasa lebih matang daripada biasa.

"Dalam erti kata lain, sekarang ini saya berani bersuara memberikan pendapat dan idea serta mempunyai keyakinan diri yang lebih.

"Apa yang penting saya dapat rasakan pengalaman muzik saya sudah berada di satu tahap baru di mana saya faham tentang kekuatan dan kelemahan vokal diri," katanya yang ditemui di Bangsar Village, di sini, petang Jumaat.
Ranking: 5

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net