Misteri Villa Nabila - Budak Hilang di Villa Nabila

Misteri Budak Hilang di Villa Nabila - Salam semua, hari ini kecoh 1 malaysia kabar berkenaan kehilangan 23 orang budak di Villa Nabila. Cerita kisah kebenaran benda ini masih belum pasti adakah benar ataupun kabar angin semata-mata, yang kozumi tahu cuma hanya 1 orang sahaja budak hilang atau report yang di buat keluarga budak berkenaan yang tidak balik rumah, dan tidak pasti budak itu hilang di mana.

Keadaan di jalan-jalan berhampiran Villa Nabila ini memang tengah sesak, kozumi pun tak tahulah apalah ramai sangat yang duduk di luar kawasan Villa Nabila ini, lebih baik duduk rumah sahaja. Kalau pun benar budak sorang itu ada di dalam, biar sahaja pihak polis dan bomba buat kerja mereka.




Apa-apa pun kozumi doakan yang baik moga budak yang hilang itu berada dalam keadaan selamat dan kembali kepada ahli keluarganya. Amin...Amin...
Ranking: 5

Comments:9

19 November, 2013 11:17

hurmm.. entah la.. mcm version dgr citer pasal benda nie... terbaru dorg cakap dah jumpa budak2 tu.. tp bukan kat villa nie.. tp kat tempat lain pulak... entah la.. ini semua terpengaruh dengan citer Highland tower la ni...

19 November, 2013 14:17

@MyCherita:Kui2...manusia-manusia..mcm2 hal...pelik benar duk sebarkan cerita perlik...yg perliknya budak tu x reti2 balik rumah ke??kot ye pun calllah mak ayahnya kata x balik ke apa..ini dh menyusahkan banyak pihak...

21 November, 2013 10:38

Lawak btol kes ni. Punya la kecoh ckp kena sorok ngan hantu bagai. Sekali jumpa budak tu elok je sihat walafiat dengan cik awek. Tak patut btol budak tu. Kot ye pun call la mak ayah bagitahu kat mana.

21 November, 2013 16:00

kesian villa tu dipersalahkan, padahal budak tu elok jeee dok umah gepren die.. hukhukhuk

18 September, 2017 16:07

Lucky me I discovered your website by chance
http://www.kuwait.prokr.net/
http://www.emirates.prokr.net/

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net